loading

سیستم مدیریت کیفیت

بنگاههاي اقتصادي كه در جوامع مختلف توليد كننده محصولات و خدمات گوناگون هستند در سالهاي نه چندان دور تمامي تلاش خود را متوجه كميت محصول  و خدمت عرضه شده مي كردند و عامل كيفيت در سبد ارزشهاي مديريت از الويت به مراتب پايين تري برخوردار بود. امروزه با فزوني يافتن سطح عرضه نسبت به تقاضا و افزايش تنوع خواستها و نيازهاي مشتريان رعايت الزامات مشتري مداري و حركت بر مبناي نيازهاي مشخص مشتريان، پيش شرط قطعي حضور در بازار غير انحصاري و نگهداري آن مي باشد. واحد هاي توليدي و خدماتي در جهت تحقق پيش شرط فوق راهي جزء استقرار نظامهاي كنترل كيفيت و اعمال مديريت كيفيت بر فرآيند هاي موثر بر كيفيت كالا و خدمات عرضه شده توسط خود را ندارند.

از اين رو اين مهندسين مشاور ضمن بهره گيري از خدمات مشاورين مرتبط در حال  انجام مراحل مستند سازي و ساير اقدامات مورد نياز جهت استقرار سيستم مديريت كيفيت ISO 9000 : 2015  مي باشد كه در اين زمينه ضمن بهره گيري و استخدام نيروي متخصص (كارشناس صنايع) و اخذ مشاور، در راستاي افزايش آگاهي پرسنل شركت و آشنايي هر چه بيشتر آنان با سيستم مديريت كيفيت نيز اقدام  به بر گزاري دوره هاي آموزشي سيستم مديريت كيفيت ISO 9000 : 2015  و دوره هاي مميزي داخلي آن در داخل و خارج شركت نموده است . اميد است با استقرار اين سيستم و اخذ گواهينامه ISO 9000: 2015 در اين مهندسين مشاور بسترهاي مناسب جهت تحقق اهداف كارايي، اثر بخشي، بالا رفتن كيفيت خدمات ارائه شده و نيز افزايش سطح رضايت مشتريان فراهم گردد.

مهندسان مشاور بهسازه اندیشان آریا دارای نظام کنترل کیفیت در کلیه پروژه ها و امور خود می باشد. کنترل محاسبات و گزارش ها به عنوان بخش کوچکی از این نظام در کلیه طرح ها به دقت مورد توجه قرار می گیرد.